Handelsbetingelser

Betaling

Isabella.R.Design modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort(skiftes evt. an på stripe). Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Isabella.R.Design bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Isabella.R.Design afsender på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 10.00. Der sendes GLS forsikret.

Fragten koster 40 kr. ved køb under 1000 kr. Ved køb for 1000 kr. eller mere sendes ordrer fragtfrit.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Isabella.R.Design vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, så længe varen sendes tilbage under aftale med Isabella.R.Design.

Ved returnering skal der rettes henvendelse til Isabella.r.design@gmail.com

Reklamationer sendes til:
Isabella.r.design
Frederiksborgvej 560b
4000 Roskilde

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Tilbagebetaling

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Informationer skal sendes til Isabella.R.Design@gmail.com

Fortrydelse

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Vare der er bestilt som bestillingsvare har ikke fuld returret.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på Isabella.r.design@gmail.com  I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret på varen købt i webshop. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: Fortrydelsesformular

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Specialbestillinger

Når man ønsker at lave en specialbestilling hos Isabella.R.Design, siger man ja til at få skræddersyet sit drømmeprodukt. Vi sidder hos Isabella.R.Design og vil sørge for du får alle ønsker opfyldt, på dine præmisser og for dine behov.

Bestiller du en specialvare har du mulighed for at sammensætte din bestilling helst som du ønsker. Hos os har vi et bredt sortiment af reb i alle farver, karabinhager og modeller. Vi tager nye udfordringer hele tiden, og laver aldrig det samme. Finder du noget på nettet der er umuligt at få fat i, kn du være heldig vi kan lave det for dig.
Skal du have et større pari af eksempelvis rebgrimer eller halsbånd til din egen forretning, kan vi også klare det og samtidig give dig en god pris.

Finder du ikke det du leder efter på webshoppen, og ved måske ikke helt hvad du ønsker 100%, hjælper vi dig også gerne, bare send os en besked. (indsæt link direkte til mail evt) sammen finder vi ud af hvad lige præcis du mangler, og hvad der passer bedst til dig.

En specialvare tager omkring 2-3 uge. Ventetiden er på baggrund af materialerne ikke er på lager, og derfor skal bestilles hjem, og der skal tages hensyn til vi kan på nogle tidspunkter være utilgængelige.

Betaling og returnering - specialbestillinger

Returnering af en specialevare kan være besværligt, og derfor ikke altid en mulighed. Er du så uheldig at din vare på uheldigvis bliver ødelagt, tager vi selvfølgelig imod den og laver den hvis dette er muligt. Er det ikke muligt får du tilsendt en ny, eller pengene retur.

Med betaling opkræver vi som minimum halvdelen af beløbet, når bestillingen er bekræftet. Dette er af hensyn til vi ikke ønsker stå med en vare som ingen vil stå inde for eller betale.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Isabella.r.design@gmail.com.